Support

Om du fyller i detta formulär nedan kommer vi att kontakta dig för vidare felsökning, hjälp och instruktioner.

Gällande reparationer hanteras det av vår serviceavdelning i Knivsta. Vid alla typer av inskicksärenden, kontakta oss först för vidare instruktioner om märkning.

Vissa produkter har tillverkats i olika versioner med små skillnader i funktion som kan ha betydelse, så ange hela modell-/artikelnummer.
Ange gärna serienummer. Detta är extra viktigt när det gäller garantiärenden.
Om problemet involverar programvara/drivrutiner: ange versionsnummer, samt operativsystem.
Viktigt är att beskriva problemet på ett sådan sätt att vi om möjligt kan reproducera felet eller förstå sammanhanget till din fråga.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Om du har bilder, skärmdumpar, datafiler eller andra dokument som hjälper till att beskriva felet, eller som är nödvändiga för att reproducera kan du bifoga dessa här. OBS: Om du har ett filformat som inte kan laddas upp i webinterfacet, går det bra att skapa en zip-fil och ladda upp den.
För mer information, se GDPR/Integritetspolicy